wtorek, 26 kwietnia 2016

INGLOT - ołówek do ust AMC MATTE

INGLOT ołówek do ust AMC MATTE

Jest to mój fenomen.
Specjalnie nigdy nie podkreślałam ust, ale usłyszałam o popularnych konturówkach z Inglota, wybrałam się po nie żeby przetestować jednak wróciłam z kredkami AMC MATTE - zakochałam się.



Najważniejszą zaletą jest ich trwałość, wyjątkowo bardzo ,zjadałam' wszystko z ust, a te kredki potrafią utrzymać mi się kilka godzin. Drugą zaletą jest mój ukochany kolor 17. Nigdy wcześniej
nie znalazłam koloru, który dość że wygląda naturalnie to pasuje do każdego makijażu.
Cena kredek to 25-30zł - ale warto przetestować.

Przedstawiam dostępne kolory ze strony Inglota jednak polecam przejść się do sklepu bo te słabo je odwzorowują.







A może Wy polecacie jakieś trwałe produkty do ust ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz